פילה דג המאצי יפני קפוא מובחר

190.00

המחיר לפילה דג לשקילה נטו

המלאי אזל

עוד דברים שטוב לדעת

 

פילה דג המאצי קפוא מובחר נקרא גם  פילה דג אינטיאס קפוא מובחר או פילה פילה ילוטייל , או אינטיאס ללא עור ועצמות מתאים לסביצה, קרפציו או לסושי
כל חבילת פילה ארוז שלם שוקל בערך 1 ק"ג .
פילה דג האמצי קפוא פרימיום מגיע מיפן ארוז באריזת וואקום איכותית ועבה. הדג גדל ביפן באוקיינוס השקט, ומגודל בכלובים בתנאי בקרה מוקפדים.
הוא זוכה להזנה מיוחדת (המבוססת על תה ירוק ועל אצות) ומסיים את חייו בחודשים הקרים בשנה, כשרמת השומן בגופו גבוהה.

השף היפני ,מסאנאבו אומר  כי השיטה הזו "הופכת את פילה דג האינטיאס לדג קלאסי לסושי ולסשימי",
כלומר, נימוח, עסיסי, נמס בפה.הדג הזה מגודל בתנאי בקרה מוקפדים.
השיטה שבה הורגים את דג  פילה דג המאצי קפוא מובחר – 'איקיג'מה' (טכניקה יפנית מסורתית שבה הורגים את הדג במהירות, תוך הוצאת מח העצם מעמוד השדרה, כך

פילה דג האמצי קפוא, הדג פילה דג המאצי קפוא מובחר לא נאבק, שריריו לא מתכווצים ונתפסים, והדג שומר על עסיסיותו ועל טריותו) – המהירות שבה פילה המאצי יפני מובחר מוקפא ממש מרגע הריגתו וכמות השומן שמגנה עליו דואגות לכך שאיכותו לא תיפגע גם לאחר הפשרתו".

המאצ'י גדל באוקיינוס השקט, ובמקביל מגדלים אותו גם בכלובים-ימיים בתנאי בקרה מוקפדים. הוא זוכה להזנה מיוחדת (המבוססת על תה ירוק ועל אצות) ומסיים את חייו בחודשים הקרים בשנה, כשרמת השומן בגופו גבוהה. כל אלה הופכים את  הדג פילה דג המאצי קפוא מובחר לדג קלאסי שמתאים לסושי ולסשימי (הוא עסיסי ונמס בפה).

אין ספק שזלילה של סושי יוקרתי, דגים טריים פילה דג המאצי קפוא מובחר ויצירות של שף יפני או אצלנו בבית מי שמקפיד לרקוח את רוטב הסויה הסודי שלו בכוחות עצמו, יעשה לנו הכי נעים וטוב באזור הבטן.

פילה דג המאצי קפוא מובחר (Hamachi) מכיל EPA ו-DPA החיוניים לבריאות האדם.
חומצת שומן בלתי רוויה מסוג EPA מפחיתה את הסיכונים למחלות לב וללחץ דם גבוה. חומצת DHA,
ממשפחת אומגה 3, מחדשת תאי מוח בריאים ומעודדת התפתחות המוח ותפקודו.

 

+ +